Freewebs - radavstånd? Hjälp!

Saybia

Trådstartare
Jag håller på att göra en hemsida på freewebs.com.
Har dock lite problem med att jag inte få radavståndet som jag vill, det set ut såhär nu:

fghjkljhgfhjklölyuiokpöiuoyiopiuygiopiuyiopiuy

dfghjklkjhgfhjklöhghklöhghklhygyhuiolphyuhiki

fghjkkgfghlkgfklöhgiytyuiwkkagfstuqiohsgatsu

Vill ju att det ska vara normalt & inte vara dubbelt radavstånd när jag skriver... Är det nån som vet hur jag ändrar så det blir normalt?

:bow: för hjälp /Saybia
 
Sv: Freewebs - radavstånd? Hjälp!

Vet inte hur den sidan funkar men kan tänka mig att om man kollar i html-koder ligger raderna inom <p></p> istället för att avslutas med <br>. Kommer du åt html-koden på nåt sätt?
 
Sv: Freewebs - radavstånd? Hjälp!

Kan inget om freewebs.
men i Frontpage kan man råka ut för samma fenomen.
Då går jag till Format --->stycke--->fyller i
enkelt radavstånd samt 0 på alla indrag mm.
 
Sv: Freewebs - radavstånd? Hjälp!

Håll in shift när du trycker på enter så får du en enkel radbrytning ( <br> ). Trycker du bara enter så får du ett nytt stycke ( <p> ).
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 017
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
507
Senast: FrDrake
·
Skola & Jobb Min arbetsplats går under kommunals kollektivavtal, och enligt avtalet var löneökningen en specifik genomsnittlig summa, en ”pott”. Jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
4 858
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp