Frank Baines Omni

Eve

Trådstartare
Har provsuttit Frank Baines Omni i Ridsportaffären och tycker jättemycket om den, Ska åka och prova den imorgon. Men jag vill höra era erfarenheter, nån som har den? osv?

Tacksam för svar!

Sv: Frank Baines Omni

jag fick den utprovad till min häst men den fungerade inte alls på honom då han är svängd i ryggen (tyckte jag såg en bild på din och han ser inte heller helt rak ut?) den tryckte på länden så det blev ingen sådan tyvärr. annars är jag helt frälst i den sadeln. väldigt bekväm och fint läder!

Jag har en sån, den är fullkomligt underbar!
Jag fick helt korrekt sits i den och min häst tycker att den är toppen.
Jättebra läder också :)

Jag fick den utprovad och köpte den i torsdags. Har ridit i den två gånger och är jättenöjd!!

IMG_0549.jpg

Trött och tjock häst, men här är den! =)

Barkmark i Falkenberg???? :eek:

Jag har bara provsuttit den men gillade den. Har bra erfarenhet av Frank baines sadlar.

Jag har skottat ridbanan! :grin: ;)

Så på eftermiddagarna när det töar så är banan mjuk och fin! (fasst som du ser jäkligt blöt, men efter denna vintern så är jag inte så gnällig;))

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 315
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 533
Senast: corzette
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 693
Senast: Amha
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat