Sv: Frågor och seriösa diskussioner ang barfotametoder samt hovproblem i allmänhet. del 2
Ne den här jävla tården är fan helt jävla hopplös!
Att ni inte kan bete er som folk det går över min förståelse!
Under detta året har jag inte sett någon framgång på denna tråden, man diskuterar samma skit hela tiden, att ni inte ger er?
Det finns ingen universal lösning på våra hästars hovar att ni inte fattar det?
En häst kan behöva verkas enligt strasser, AANHCP eller har skor på sig för att ha det som bäst...
Varför inte diskutera olika problem som vi har i sverige och sedan lägga ut sin lösning på det hela så får den perso som har detta problem välja själv utan att bli påhoppad av någon, eller testa sig fram och se vad som passar bäst.
Sen kan jag medela att Ridsport inte tillåter ett företag som verkar enligt AANHCP att annonsera i deras tidning trotts att de är godkända av djurskyddsmyndigheten, OL har en kontaktperson där som har granskat det de gör och har inget att säga om deras synsätt,
tänk igenom det och fråga er hur jävla seriös den artiklen kan vara...
http://www.harmonyhorse.se/Djurskydd4.jpg
Att kasta skit på nått som en tidning har skrivit är samma sak som att tro på allt som skrivs i alla jävla blaskor som finns i sverige...
Ni tänker ju inte längre än näsan räcker och nu menar jag ALLA.
För fan skärp er allihop och försök göra saken bättre för alla stackars hästar som går med brutna tåaxlar, obalanserade hovar, fång osv osv.
Det är endå det som är viktigast inte om man kallar något verkning eller trimning...
En annan sak ni kan tänka på med är att "chefen" för patentverket sa upp sig för att han var så knäckt eftersom alla uppfinningar redan fanns, detta var innan radion uppfanns...
Om 20 år kommer ni sitta och skratta åt detta som skrivs här så varför inte börja sammarbeta och försöka göra nått åt problemen istället för att arbeta emot varandra!
Tänk om alla veterinärer skulle gjort som ni!
Då hade vi inte kommit nånvart och hästarna hade fått lida!!