Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Har precis gått upp, ska ge djuren mat nu, äta lite själv o traska ut till stallet. Det spöregnar ;(

Samma

Kom nyss in från en långpromenad med vovven. Typ enda fördelen med att vara morgonpigg på helgerna :p
Så nu ska jag strax hoppa in i duschen o sen blir det lite städ om jag orkar.

Vad har du gjort i helgen?

Kollat OS, varit på middag, övningskört, träffat några vänner, tränat, pluggat och varit på hockeymatch :D

Samma

Nej, det gjorde jag inte.

Om du hade ett nyårslöfte, har du hållit det hittills?

Ja, fast bara vaniljlatte och finns det inte att tillverka så blir det mjölk med kaffe :p

Har du något tvprogram du följer?

Äppelcider utspätt med vatten :cautious: Jag hade ett halvt glas cider i glaset så trodde pappa det var vatten så han fyllde på mitt glas när han hällde upp till sig själv :p

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
1 528
Senast: Tajger
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 398
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka