Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Vårrullar och chicken nuggets med sweet chilisås :d

Har du några tavlor/bilder i rummet du sitter i nu och vad föreställer de i såfall?

Har ingenting på väggarna här i köket där jag är just nu. Av den enkla anledningen att det är nya tapeter och jag vill inte spika i dom :D
Drar mig för att ens sätta upp klockan. Tänk om jag väljer fel plats och måste spika ett nytt hål. Riktiga problem här alltså :D

Samma.

Är bilder på mig och min bror, bilder på huset från olika år, kort på hundar och en tavla där gamla sedlar är inramade :)

Gillar du korvstroganoff?

Stallet och städa om jag orkar. Har hållit på hela dagen idag så känner mig rätt nöjd ändå.

Vilken färg har din säng?

Det får bli en endoskopi. Har gjort en gastroskopi och aldrig mer säger jag.

Samma.

Har inte heller gjort något av dem, och sålänge jag får bli sövd spelar det ingen roll.
Men jag säger också hellre endoskopi!

Samma

Imorgon ska jag festa gärnet med mina underbara vänner Kristoffer, Fredrik och Sofia! Satan vad kul vi kommer ha!

På lördag väntar nog en rejäl bakisdag och på söndag hem till Hannes o avrunda helgen! Grymt! Ska försöka hinna med hästen lite med:)

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 624
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 403
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka