Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis varit på söndagsmiddag med familjen. Om ett tag ska jag in till stan och träffa en kompis för att sen se Super Bowl på en storbildsskärm på ett hotel. Till det bjuds det på amerikansk buffé
Jag tror inte, jag vet att S vinner riksdagsvalet. Frågan är hur det blir med blockpolitiken.
När det gäller Europaparlamentsvalet gissar jag att S blir störst även där.
Började på en "Arbetsförmedlings aktivitet", svårt att förklara vad det är men det är som ett projekt med flera projekt i Som vi själva får bestämma, alla vägar/hjälp till att nå sitt mål (Studier/Jobb/Starta eget)... är fortfarande luddigt för mig ännu men magkänslan säger att detta är bra
Ja...o nu är jag hemma och funderar på att gå en promenad med katten ("innekatt" som egentligen är utekatt )
Om man ska söka sommarjobb på Ikea och de vill att man ska svara på bla denna fråga, vad kan man möjligtvis svara på den då?
Frågan lyder: Varför är Ikea attraktivt för dig?
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.