Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Haha, sen vi flyttade och fick ett riktigt sovrum så har jag börjat bädda varje dag :p
Då vi nu har vårt "kontor" i samma rum så kan jag helt enkelt inte låta bli att ha en "stökig säng" när jag sitter bredvid.. haha, tvångstankar?! :cautious::grin:

Hur mår du idag?

Bra, rosslig hals och lite täppt i näsan och ont i öronen men mycket bättre än hur jag mådde i förrgår :p förkylning.
Samma

Väldigt blandat mående idag, ångest som går upp och ner..

Ska du se något tv-program ikväll?

Jag åt pitabröd med blandfärs, hemmagjord tzatziki, romansallad, tomat, paprika, piri-piri-sås och ett kokt ägg. Ett litet glas vitt vin till maten och till efterrätt åt jag fil och björnbär.

Vilka fem drycker dricker du oftast?

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 695
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 405
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka