Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag åt kornmjölsgröt för första gången alldeles nyss. Det var gott! Fast den skulle puttra på svag värme i tio mins stod det, det gjorde inte min, den blev en gröt på några sekunder så då tyckte jag den va klar^^ Men de blev gott...
Jag åt fufu för första gången igår En sorts stapelvara som är vanlig i Kamerun (kanske i hela västafrika) och som är gjord på jams (vi gjorde en på kassava också men den luktade gammal gymväska så den slängde vi). Har ätit ugali tidigare och det gillar jag och fufu var lite liknande. Fett fint oavsett!
Jag ska se klart filmen We bought a zoo (har sett den förr iofs) och så ska jag kansek plugga lite, borde det iaf. O så ska jag fixa middag (lätt) till mig o pv o så när han kommer hem från jobbet vid 21 ska vi äta (antagligen framför en Beck-film) o sen sova...
Juridik & Ekonomi
Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Hundträning Jag har tagit emot flera “board and train” de har alla varit minst ett ar gamla och jag har inte ens hort om nagon som tagit in 8 veckor...
Hästmänniskan Ja, utifrån den aspekten skulle det vara bra med ridlektioner. Jag kan nog absolut vara hemmablind då hästen jag hade sist var ”perfekt”...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.