Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

I en villa i ett samhälle 10 min utanför en större stad.

Samma.

Jag var sjuk o febrig från förra fredagen till i förrigår kväll. Nu är jag lite snorig bara.

Gillar du family guy?

Flytande svenska, rätt bra engelska och tar mig fram på turistfranska.

Samma.

Svenska, engelska flytande, skol franska och japanska stapplande. Förstår norska, danska och tyska mer eller mindre.

Då blir nästa fråga

Vad läste du för inriktning på gymnasiet/ vad vill du läsa?

På gymnasiet gick jag 1år barn & fritid, sedan 1, 5år naturbruksgymnasium inriktning trav. Sedan hoppade jag av gymnasiet och gick en Fotograf grund utbildning på folkhögskola och sedan har jag gått en Bageri & konditori utbildning genom Komvux. :p

Vad brukar du göra när du är hemma och sjuk? (Mer än att försöka bli frisk förstås;))

Sova, kolla på tv, tröstäta om det inte är i halsen jag har ont. Tigga till mig fotmassage :D Är jag sjuk så måste han ju bara ställa upp ;)

Vad gör du imorgon?

Har fodring + utsläpp och sen även lunchen i stallet. Sen blir det renovering här hemma. Pyssel med barnen med.

Vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 555
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat