Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Ja just nu har jag arbetskläder som består av beigea långbyxor med massa fickor och mörkbrunt skärp samt en pikétröja av samma färg med "Furuvik"s-tryck på ryggen. (+ namnbricka) och på fötterna har jag "arbetstofflor/skor".

Samma

Head and sholders, inte just pga mjäll utan för att det börjar klia i min hårbotten när jag använder andra shampo/balsam

samma

Olika. Använder egentligen bara produkter som är godkända enligt no poo-metoden, men använder V05 igår:angel:

Vilken är din favoritfrukt?

Ett kaffe som jag får hos en kompis:love:Vet dock inte vad det är för kaffe! Annars vanligt svart kaffe med mjölk. Har inte druckit så mycket annat heller.

Samma

Espresso house vanilla latte gjord av lättmjölk.

Enda kaffet jag dricker förutom ett pulverkaffe från Frankrike med vaniljsmak som man gör hemma.

Något du absolut inte klarar dig utan för tillfället?

Mörka

Bästa motionsträningen för "nybörjare": 1. Långpromenad i promenadtempo (ca 45-60min) eller 2. Kortpromenad i högt tempo/jogging (ca 15-30min)?

Har ingen speciell favorit, gillar många av dom.

I vilket land skulle du vilja bo i, om du får välja?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 258
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
696
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka