Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Fixarhumör! Har ofrivilligt haft otroligt lugnt senaste 4 dagarna så nu far jag runt som en tok och fixar grejer :D

Samma.

Idag hade jag känt för en ridtur i skogen men hästen är ju inte ridbar än.

Så jag är rätt så uppåt idag förutom någon neråt dipp jag haft.

Har du grillat än i år?

Jag ska kolla på top model och hade jag kunnat hade jag tagit en promenad men har ingen som kan ta barnen och det blir liksom inget promenerande om dom är med..

Favoritlåten just nu?

Gyllene tiders låt som spelas på RixFM, kan dock inte namnet just nu på den ;)

Brukar du kolla ditt horoskop?

Det har varit olika varje år faktiskt och i år blir det tyvärr :cry: inget firande alls. Första året utan Sverige och midsommar! Jag kommer avlida!!!!

samma

Eftersom vårat nya kök är så gott som klart i veckan så kommer vi kunna flytta in i huset och första middagen blir midsommarmiddagen :)
Min syster kommer och stannar någon dag med.

Vad gillar du mest av en traditionell midsommarmiddag?

Storhandla, sätta väggpanel i vårat sovrum och antingen måla den eller sätta upp resten av tapeterna.

Samma.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 240
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 846
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
687
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Har nåt av dina djur trivts extra bra?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka