Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska kolla på top model och hade jag kunnat hade jag tagit en promenad men har ingen som kan ta barnen och det blir liksom inget promenerande om dom är med..
Eftersom vårat nya kök är så gott som klart i veckan så kommer vi kunna flytta in i huset och första middagen blir midsommarmiddagen
Min syster kommer och stannar någon dag med.
Vad gillar du mest av en traditionell midsommarmiddag?
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi Jag gillar pengar och vad man kan göra med dem.
Och allra mest att man kan få dem att föröka sig.
Eftersom att jag hanterar ganska så...
Islandshäst @Fabian In Memoria får man se en bild på den söta lurvisisen? 😊 Jag kom inte heller från islandshästvärlden när jag bestämde mig för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.