Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

När är det? Snart?
Ingen aning blir väl mitt svar :D
Blir säkert middag hemma hos svärföräldrarna, svärmor brukar bjuda vid högtider.

Har du tränat idag?

:D

Ja det skulle jag säga. Fullt upp på praktiken idag med att packa upp varor och springa runt och sedan har vi rivit ut en plastmatta i ett rum och jag har slagit ut 1/3 av ett kök med kofot och hammare. Armarna värker nu.
Tänkte tagit ett träningspass här hemma ikväll men med all värk så hoppar jag det. Ett varmt bad lockar mer.

Vad blir/blev det till middag idag?

Nu har jag köpt saker att slipa med. Visste inte vilket märke jag skulle ta, men tog samma som skruvdragaren. De va säkert lite billigare i Ullared men men. Puss

Från min man.

Samma!

Ok vad bra :) kanske åker hem igen innan hockeyn börjar, kom ju på att den inte börjar förens om 3tim.

Från min kära sambo.

Samma igen då :p

hej ingen träning idag då ingen annan kommer, ses på onsdag M.

från aikido tränaren, typiskt nog så är det alltid inställt de dagar jag faktiskt tänkt gå :(

var en intressant fråga så tar den igen :p
samma

Är världens snökaos här i Stockholm idag, men det är väl mysigt. Kommer bli mycket att göra på jobbet ;)

Samma

Öh... Vaknat, ätit frukost, tittat på Du är vad du äter, duschat och suttit i sängen :D

Vad ska du göra i morgon?

Ingen aning. HSB kommer troligen med vår nya spis imorgon och då ska jag baka bullar, för att inviga ugnen, hade jag tänkt :D
(Vår ugn som vi har nu gräddar ojämnt så ska bli härligt med en ny)

samma

beror på om den utlovade snöstormen kommer imorgon, men blir åtminstone skola och sköta stallet.

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 273
Senast: lizzie
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 848
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
711
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka