Jo. Du ska inte veta om att du blir filmad. Jag vill ha the full blown Monstermom in action.Men då skulle jag ju inte behöva tejpa mobilen i pannan. Ju. Juuuuuuu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo. Du ska inte veta om att du blir filmad. Jag vill ha the full blown Monstermom in action.Men då skulle jag ju inte behöva tejpa mobilen i pannan. Ju. Juuuuuuu!
Jo. Du ska inte veta om att du blir filmad. Jag vill ha the full blown Monstermom in action.
Jag kanske har en drönare ...![]()
Dags att meja ner alla buskar i trakten...
![]()
Jo. Du ska inte veta om att du blir filmad. Jag vill ha the full blown Monstermom in action.
![]()
Jag kanske har en drönare ...![]()
Nästan aldrig. Men ibland ljuger jag om att jag har partner för att slippa jobbiga ragg.Hur ofta tänker du på att du är singel?
Själv tänker jag ganska ofta på att jag är singel (troligtvis för att jag inte vill vara det) vilket jag stör mig på, hade hellre inte tänkt på det alls.
iHur ofta tänker du på att du är singel?
Själv tänker jag ganska ofta på att jag är singel (troligtvis för att jag inte vill vara det) vilket jag stör mig på, hade hellre inte tänkt på det alls.
Det där är så j*vla irriterande, som om ett nej inte är ett nej förrän någon säger sig ha partner... Vet inte hur många gånger det hänt att män försökt locka ut mig på dejt och inte gett sig förrän jag sagt att min pojkvän inte skulle uppskatta det. Att JAG inte skulle uppskatta det räknas visst inte på samma sättNästan aldrig. Men ibland ljuger jag om att jag har partner för att slippa jobbiga ragg.
Ja, verkligen! Vissa män har alldeles för höga tankar om sig själva och vad som är acceptabelt. Jag är allergisk mot såna män. Konstigt nog försvinner dom illa kvickt när man nämner att man har pojkvän. Typ som att det annars hade funkat att övertala mig att bli intresseradDet där är så j*vla irriterande, som om ett nej inte är ett nej förrän någon säger sig ha partner... Vet inte hur många gånger det hänt att män försökt locka ut mig på dejt och inte gett sig förrän jag sagt att min pojkvän inte skulle uppskatta det. Att JAG inte skulle uppskatta det räknas visst inte på samma sätt![]()