Jag har hittat mina KK:s genom jobbet. Stor myndighet![]()
Jag hittade de jag haft på facebook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat mina KK:s genom jobbet. Stor myndighet![]()
Saknar inte det, har typ inget behov av sex. Kan ju spela in i att jag trivs som singel.....Bara en enda (?) som nämnt sex. Saknar ni inte det eller skaffar ni ändå?
Jag gjorde precis detsamma, de pratar dessutom om sniglar på tv nu, så jag fick läsa rubriken flera gånger för att få det rättNu är det tredje gången jag läst rubriken som Fråga till sniglar.
Bara en enda (?) som nämnt sex. Saknar ni inte det eller skaffar ni ändå?
Bortsett från att jag inte behöver hundvakt, men hade blivit jätteglad över att ha nån som kunde filma när jag tävlar/tränar/jobbar.![]()
Det kan du enkelt ordna genom att silvertejpa mobilen i pannan!
(Det har jag... aldrig gjort.)
Åh det krassa i det där
SERIÖST??
![]()
Åh om någon kunde filma er när ni tränar ...Bra kvinna reder sig själv, helt enkelt.![]()
![]()
Själv? Du har ju hjälp av @paow - försök inte mörka det nu!En klok kvinna reder sig själv.![]()
Åh om någon kunde filma er när ni tränar ...![]()
Så är jag med. Svårintresserad! Det tar forever att bli intresserad dessutom. Jag måste lära känna personen. Sen kommer jag på efter ett år eller så "Hm. Jag är nog intresserad..." Och då har ju den andra parten av någon underlig anledningJag tänker på det allt mer vilket känns jobbigt eftersom jag inte vet vad jag ska göra åt saken. Jag är numera svårintresserad och att få intresset att klaffa med någon som är det tillbaka verkar vara lite för svårt. Sen vet jag inte var jag ska hitta nån och alla vänner är himla stadgade.
Jamen den jag vill se är ju DIG! Med mobilen fasttejpad med silvertejp i pannan.Nu tycker jag du är lite långsam i hjärnan - det är ju för att jag inte har någon som filmar som jag får hitta på lite smidiga lösningar.![]()
Jamen den jag vill se är ju DIG! Med mobilen fasttejpad med silvertejp i pannan.
Monster kan jag ju se på din film.
![]()