Fråga till singlar

Jag stör mig på folk som tror att alla singlar söker en partner. Typ som att jag är olycklig för att jag är singel!? Träffade en snubbe som jag enbart ville vara vän med och han har nu terroriserat mig varje dag trots att jag 3 gånger sagt att jag ej söker en pojkvän. Oerhört jobbigt! !!!
Och de som tar för givet att så fort någon träffar en av motsatt kön så är det för att dejta eller liknande... Ibland har jag lust att säga till folk att jag är lesbisk eller något, bara för att få tyst på folk.

Just nu är det superskönt, jag skulle nog bara känna mig pressad att träffa henom och göra saker tillsammans osv.
Men när man bor själv så kan det vara skönt rent praktiskt att ha någon som man bor med och dela på vissa utgifter tillsammans. Bara sällskapet, att veta det finns någon där som man kan småprata med vore skönt också. Men utan kärlekstrasslet och sexet (jag kan själv :angel:).

Någon som vill ha en sambo? :D

Och de som tar för givet att så fort någon träffar en av motsatt kön så är det för att dejta eller liknande... Ibland har jag lust att säga till folk att jag är lesbisk eller något, bara för att få tyst på folk.
Tack för tipset! Jag ska nog testa det där på den här snubben.
Jag träffade honom för att jag söker nya vänner, och redan vid första mötet skulle han flirta och försöka lirka till sig någonting mer. Jag skrev sedan att jag inte är intresserad då skriver han "jag vet " och fortsätter flirta. Jisses Amalia!!

Den här bilden dök precis upp i mitt nyhetsflöde på facebook... Kom att tänka på den här tråden och just det där med att andra förväntar sig att alla ska vilja ha partners m.m. (tänkte även på bra inlägg av exempelvis @Monstermom :p ) Går ju utmärkt att byta ut katt mot.. hund eller häst eller annat djur :D
13502074_655470264605214_6083525531154146015_n.jpg

Jag tänker mest på det när andra ifrågasätter varför jag är singel. Jag tycker de är dryga och ska skita i mina livsval. Heather Novas virus of the mind :devil:

A lot of people I hadn't seen in a long long time
And they wanted to know about my life
But making me feel like it wasn't quite right
Like "Where's is your kids?" and "Where is you car?"
I said "I don't have either but I have a guitar"

Jag har ingen gura men jag har minsann en jäkla massa krukväxter och jag sörjer en partner lika mycket som medeltidsmänniskan saknade coca cola..

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 350
Senast: Freazer
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 797
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
262
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10