Fråga om åkpåsar

daymint

Trådstartare
Detta kanske är en dum fråga, men då jag väntar mitt första barn,finns det många frågetecken att räta ut:angel:.
Jo är det öppningar i alla åkpåsar baktill så att man kan använda säkerhetsselen i vagnen när påsen används??
 
Sv: Fråga om åkpåsar

Hej hej! I de flesta åkpåsar finns det öppningar för sele men kolla för säkerhets skull. Jag skulle köpa en x-tra till sulkyn och hittade påsar utan hål. Ett tips på billiga; coop ;)
 
Sv: Fråga om åkpåsar

Köper du åkpåse ihop med vagnen så hör den ju till och passar givetvis. Annars kan det vara lurigare med billiga varianter, att de ska stämma överens osv.
 
Sv: Fråga om åkpåsar

Jag hade en fårskinnsåkpåse och en "extern" sele i vagnen. Fungerade bra.
 
Sv: Fråga om åkpåsar

Om den är i fårskinn är det jättelätt att göra hål där önskad sele ska sitta, hålen syns knappt om du sen vill ha den till en annan vagn.

Vi vill dock ha en i dun, då blir det svårare :(
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 250
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 392
Senast: Rosett
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min...
2
Svar
21
· Visningar
1 311
Senast: NilHe
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 480
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp