Status
Stängd för vidare inlägg.
jag har varit på Island och blev kär i lunnefåglarna :love:
2M9A0502.webp

Tack! Jag använder teleobjektivet till fjärilar för det mesta, då kan jag hålla avstånd och skräms inte lika mycket :up: Oftast räcker det med att sätta eller lägga sig på en äng eller i en glänta en liten stund för att de ska slappna av och inte bry sig allt för mycket om ens närvaro.

Jag har inget teleobjektiv förstås, och hundarna är alltid med ute på tur så även om jag ligger stilla är det inte säkert att promenadkamraterna gör det. :D Men vi ska fortsätta försöka! Tack för inspirationen. :)

Jag har inget teleobjektiv förstås, och hundarna är alltid med ute på tur så även om jag ligger stilla är det inte säkert att promenadkamraterna gör det. :D Men vi ska fortsätta försöka! Tack för inspirationen. :)

Hundar kan förstås göra det svårare att komma nära, i regel vill ju de också se vad matte/husse spanar på :D

Vilka härliga bilder på ekorren!

• Gilla
Reactions: Sel
Har äntligen hittat lite inspiration till fotograferandet igen, i samband med att ett gammalt uthus på föräldrarnas gård rivs och får ett magiskt ljus i solnedgången. :love:

Tyvärr hade jag ingen modell så det fick bli självporträtt (jag är INTE fotogenisk). Och någon fjärrutlösare har jag inte, så det blev någon sorts panikklättrande för att komma i position och dessutom försöka se harmonisk ut under de 10 sek man har på sig med kamerans självutlösare. :laugh:
DSC_0332red.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 912
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·
Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
16 806
  • Artikel Artikel
Dagbok Läste tråden om intressen. Jag har alltid tänkt att jag är en person med många intressen men vid en närmare titt så undrar jag om det...
Svar
4
· Visningar
1 187
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur