Visa bifogad fil 15757
vet någon vad detta är?
Ser ut som en koltrast, hona.
Trevligt att se fåglarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 15757
vet någon vad detta är?
Oho? Haru köpt ett macro nu eller?Jag börjar få kläm på hur nya objektivet funkar och har jagat insekter den senaste veckan.
Oho? Haru köpt ett macro nu eller?
Snygga bilder hursom.
Åh, där ser man, jag trodde nästan det var ett riktig macro lins med tanke på bilderna. När jag kommit ikapp mig med räkningarna och däck till bilen ska jag börja spara till nytt objektiv.Tack!
Nja, jag köpte normalzoomen som jag spånade lite kring här i tråden för ett par veckor sedan. Canon EF 24-70/4L IS USM som har en riktigt trevlig macro-funktion (0.7x)
Åh, där ser man, jag trodde nästan det var ett riktig macro lins med tanke på bilderna. När jag kommit ikapp mig med räkningarna och däck till bilen ska jag börja spara till nytt objektiv.
Det är ju det där "lilla" som kommer i vägen.Ja, det är verkligen segt när sådana där meningslösa saker som mat och räkningar kommer och ställer sig i vägen för roligare prylar
Jag är väldigt sugen på att skaffa ordentlig macro-utrustning men tänkte ta den här sommaren och fundera något varv extra.
Våra änder är inne på andra omgången nu (Hägrarna äter för det mesta upp första kullen ändå.) De här är alldeles nya.
Vilka sötnosar!
Vi har en måsunge på baksidan som nog tagit sig ur boet för tidigt pga värmen. Mamma mås och ett gäng andra måsar vaktar den noga, tänkte försöka få en bild men det är svårt utan att bli bortjagad
OJ! Vilken bild!
Jisses, mucka inte med måsar! Vi kom för nära en hälla med måsbon på en gång, i farfars gamla roddbåt. Vi fick gömma oss tills båten drivit tillräckligt långt därifrån för att vi skulle kunna börja ro igen!