Så vackert.Sommarbildbomb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vackert.Sommarbildbomb
Fina bilder som alltid, men de skulle kunna bli ännu bättre utan rödsticket.Sommarbildbomb
Fina bilder som alltid, men de skulle kunna bli ännu bättre utan rödsticket.
Fina bilder som alltid, men de skulle kunna bli ännu bättre utan rödsticket.
Jag har inga problem med rödstick på mina foton. Jag har inte ens en kamera längre då jag råkade doppa den i Östersjön förra året.Kör du Photoshop eller Lightroom.... om Lightroom kolla under Grundläggande temperatur och färgton, sedan under NML kan du ändra hur mycket av en viss färg du vill ha eller ta bort....
Jag tycker bilderna får en speciell karaktär med rödsticket. Inte alltid det är negativt med rödstick. Beror på vilken känsla man vill förmedla.Fina bilder som alltid, men de skulle kunna bli ännu bättre utan rödsticket.
Fast det passade inte riktigt att ha det på alla bilder.Jag tycker bilderna får en speciell karaktär med rödsticket. Inte alltid det är negativt med rödstick. Beror på vilken känsla man vill förmedla.
Kör du Photoshop eller Lightroom.... om Lightroom kolla under Grundläggande temperatur och färgton, sedan under NML kan du ändra hur mycket av en viss färg du vill ha eller ta bort....
Jag tyckte värmen i dina senaste bilder verkligen passade ihop med hela bilden, hade känts mer livlöst om den var kallare tror jag @Septicemia
Smaken är som baken - delad.Fast det passade inte riktigt att ha det på alla bilder.
Testa med att hyra en först om inte någon kompis har en....Puttar upp tråden lite.
Dessutom är det väl så atg jag kommet använda den 5 ggr och sen lägga den i byrolådan
Jag borde ju kanske hellre låna någon annans först... men känner ingen som har nån.. tror jag.. har inte hört mig för egentligen..
Testa med att hyra en först om inte någon kompis har en....
http://hyragopro.se/
@Septicemia Absolut ljuvliga! Jag försökte jaga svarta små fjärilar i skymningen igår - det fanns flera hundra men de var alldeles för jäkla skygga. Dumfjärilar.