Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter på Johannesburgs flygplats och går genom 9000 bilder från min vecka i Mana Pools natur reservat i Zimbabwe..... Här kommer ett litet smakprov....
Åhhhh, elefanter.Sitter på Johannesburgs flygplats och går genom 9000 bilder från min vecka i Mana Pools natur reservat i Zimbabwe..... Här kommer ett litet smakprov....
Wow vilken bild!
Nej, det är ej äkta koppartråd. Det är vanlig tråd som är syrabehandlat för att likna koppar. Tråden låg i en skrotcontainer på ett företag, så jag fick den och testade om det gick att köra något tjusigt av den, men den är hemsk att försöka forma med bara fingrarna. När det blir fler än 2 trådar ihop blir det ruggigt stark.Men oj så coolt @RedHyuuga! Något sånt hade jag också velat göra, är det koppartråd du använt dig av?
Jag agerade hejaklack och fotograf åt min galna bror under Kullamannen 100 miles förra helgen. Snacka om att hamna helt utanför min comfort zone, jag gillar ju att kunna ligga i en kohage och spana efter en och samma trollslända i ett par timmar
Det lönade sig att vara vaken hela natten, soluppgången var fullkomligt magisk, allt var rosa.