Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men wow!
Dimma är ju aldrig fel. ♥Jag fick feeling och tog fram kameran för ett tag sedan, det var när första kylan kom och det ångade verkligen från den varma sjön. Önskar verkligen att jag tog mig mer tid för att fotografera ibland.
Visa bifogad fil 22003
ÄLSKAR den bilden! Hade varit så snygg som poster (i ett hem lite mer stylish än mitt )Utmanat mig själv idag och provat fota något nytt
Bild från Kungsträdgårdens T-banestation
Visa bifogad fil 22118
Åh tack Killa vad glad jag blirÄLSKAR den bilden! Hade varit så snygg som poster (i ett hem lite mer stylish än mitt )
Får man fråga vilken ritplatta du har skaffat?Jag har äntligen en ritplatta så nu försöker jag bli kompis med den genom att göra fantasibilder av gamla foton
Original
Får man fråga vilken ritplatta du har skaffat?
Ååååh jag älskar min!!Jamen såklart! Det är en Wacom Intuos Pro Medium. Är helt grön på tablets så jag vet extremt lite men är väldigt entusiastisk
Främst vill jag redigera foton mer men har väl en liten plan på att faktiskt prova att rita digitalt också.
Wacom är bra, har ett gammat wacom intuos 3, drömmer fortfarande om en ritskärm som vi hade på högskolan och redigerade med, rena rama drömmen~ love:Jamen såklart! Det är en Wacom Intuos Pro Medium. Är helt grön på tablets så jag vet extremt lite men är väldigt entusiastisk
Främst vill jag redigera foton mer men har väl en liten plan på att faktiskt prova att rita digitalt också.