Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååååh jag älskar min!!
Wacom är bra, har ett gammat wacom intuos 3, drömmer fortfarande om en ritskärm som vi hade på högskolan och redigerade med, rena rama drömmen~ love:
Jo, de är ju inte gratis direkt.Jag gillar att alla är så positiva! Efter 15 år i Photoshop med mus så är det mycket handhavande att lära om, tur att det är roligt för ibland känner jag mig trög
Ritskärmarna verkar vara otroliga, snäppet dyrare bara. Köper nog hellre objektiv för pengarna
Vad är det för något objektiv? Ser ut att vara riktigt bra skärpa i detJag har fått låna ett makroobjektiv.
Ja det lär ju vara likvärdigt! Jag var tvungen att slå in det direkt efter att jag kollat så det funkade, annars hade jag aldrig slutat leka med det@Flixon Det är ett Canon EF 100mm f/2,8, så det borde vara ungefär som det du har köpt. Väldigt roligt att fotografera med.
Igenkänning på den! Fokus kvar på grenen och fågeln blir bara ett enda blurrSom bonus: en mer representativ bild på hur småfåglar i flykt brukar se ut. Om de fastnar över huvud taget..Visa bifogad fil 22806
Som bonus: en mer representativ bild på hur småfåglar i flykt brukar se ut.
Om de fastnar över huvud taget..Visa bifogad fil 22806