Jag säpade med mig sambon ut igår kväll och hade inte tänkt använda gråfiltret men det var så vackra färger över havet att jag inte kunde låta bli. Hade såklart lämnat stativet hemma men hittade en platt sten istället .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint! Jag hade med mig stativet sist, men inte fästplattan fick använda kameraväskan som stativJag säpade med mig sambon ut igår kväll och hade inte tänkt använda gråfiltret men det var så vackra färger över havet att jag inte kunde låta bli. Hade såklart lämnat stativet hemma men hittade en platt sten istället .
Så fint! Jag hade med mig stativet sist, men inte fästplattan fick använda kameraväskan som stativ
Jag säpade med mig sambon ut igår kväll och hade inte tänkt använda gråfiltret men det var så vackra färger över havet att jag inte kunde låta bli. Hade såklart lämnat stativet hemma men hittade en platt sten istället .
Gråfilter - berätta mer!?
Jag är glad hobbyfotograf som följer denna tråden i det tysta för "jag kan ju ingenting" haha.. Jag gillar att åla runt på marken och fotar mest macro, annars djur/natur.. Har svårt för att läsa mig till nya kunskaper (typ instruktionsböcker) vill hellre att någon visar..
Förövrigt gillar jag bilden!
Störigt! Vilket lensbaby är det? Jag älskar mitt, det är ju skitkulJag trodde att jag hade ett Lensbaby på gång men säljaren slutade svara Hade det inte varit för att jag snubblade över det så hade det inte ens spelat särskilt stor roll men nu vill jag ju verkligen ha ett. Gaaaah!
Whoho! Förstår att du inte kan låta bli@Flixon Bara för det så svarade säljaren 10 minuter efter att jag skrivit inlägget här. Objektivet är mitt!
Det är ett Lensbaby 2.0 med ett par extra makrolinser. För några ynka hundralappar var det omöjligt att låta bli
Whoho! Förstår att du inte kan låta bli
Ja precis, det var jag jag bildgooglade också massor! Finns en jätteläcker bild med en tjej i långklänning på en strand som jag hade velat göra något liknande med, men jag måste vaska fram en modell förstJag är så pepp på att äntligen få testa alla knasigheter man kan göra! Har ju kikat på de i evigheter men inte fått tummen ur/velat betala fullpris (visst var det du som hintade om att de var på rea i julas?). Har bildgooglat som en galning det senaste dygnet känner jag
Do it! ser fram emot bilderna! Fina vattenbilder, var har ni vandrat?@Flixon Lensbabyn är här! Har mer eller mindre bara hunnit packa upp det men jösses vilken rolig makapär Jag väntar ut de regntunga molnen och hoppas på att kunna premiärköra det utomhus redan ikväll.
Jag tröttar väl ut alla med mina vattenbilder men hoppas att någon säger ifrån om det blir för mycket Har vandrat under ett par dagar och här är lite bilder från turen!
Do it! ser fram emot bilderna! Fina vattenbilder, var har ni vandrat?
Jäkla moln... Tyckte det såg bekant ut! Vi vandrade där för ett par år sen, fast vi var aldrig ut mot havet dock. Men där är så otroligt vackert!Fortfarande mörkt och mulet, så typiskt
Tack! Vi har vandrat på skåneleden och backaleden runt Brösarp. Så vattenfallet är Hallamölla och stranden är Haväng.
Jäkla moln... Tyckte det såg bekant ut! Vi vandrade där för ett par år sen, fast vi var aldrig ut mot havet dock. Men där är så otroligt vackert!
Nu har jag gjort av med skatteåterbäringen och hämtat hem ett sånt här
Och en sån här extender
Hittade annonsen på fotosidan så det är begagnat men allting är som nytt och både filter, motljusskydd och stativfäste följde med. Ibland ska man bara ha tur!
Grattis, väl använda pengar! Ser själv fram emot tiden efter studentlivet med mer pengar till fotogrejer, just nu får jag klara mig med mitt ända obejktiv.
Själv tog jag några spontana bilder på mig själv på midsommar när jag tog sommarens första bad.