sussisus

Trådstartare
Föräldrarna har börjat prata om att skaffa fototapet i ett av rummen (en vägg, resten ska vara vita).
Typ skog med sol på.

Kan man ta en egen bild och skicka in till ett företag som gör sånt, eller hur funkar det?
Måste bilden vara av superduperkvalitet, eller kan man fota med vilken (digital)kamera som helst?

Sv: Fototapet

Tack för svaret! (Inte smart att lägga en tråd när man sedan sticker till landet som inte har internetuppkoppling;)).

Förresten, visst finns det väl andra sätt att få tag i fototapeter än screentryckerier?

Det är inte tillåtet att länka till webbutiker. Inlägg har därför försvunnit.
Och nu flyttar jag tråden till Hem&Hobby!

/moderatorn

Fast man lär väl ha en digital kamera som tar bra stora bilder om de ska hålla för att blåsas upp i den storleken.

Kan tipsa om att kika på fototapeter i butik också, på Colorama finns b.la en jättefin tapet som avbildar en björkskog i kvällssol.

http://img140.imageshack.us/img140/7903/dsc0030lb.jpg har vi satt upp i vårt sovrum. Jättemysig med härligt ljus, enligt mig (men nej jag orkade inte byta till matchande sängkläder, vi har inte hunnit köpa flera uppsättningar som passar, dessa är från gamla sovrummet :P)

*Jag har ändrat bilden för den var alldeles för stor för att ha i ett inlägg, mindre bilder är betydligt lämpligare* Snurrfian-moderator

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 634
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 130
Senast: lizzie
·
Hemmet Jag väljer att posta det här under ett nytt nick då jag inte är särskilt anonym och inte vill att det ska börja gå rykten om att jag...
Svar
15
· Visningar
2 266
Senast: Luff
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 673
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar