Fostermamma

proxygirl555

Trådstartare
Jaaa, det blev klart nu att min lillasyster blev placerad hos mig och min pojkvän. Soc testade med LVU och detta gick igenom i tingsrätten. Mamma blev glad över detta beslutet, eftersom hon slipper vara emellan alla. Tjohoo, vad glada vi e här hemma. Så vad ska jag kalla mig för nu?

:bump::bump::bump::bump::bump::bump:

Sv: Fostermamma

grattis!

va säger du om "master" (mamma + syster) haha

Sv: Fostermamma

Aaa, det känns kanon. Alla kan nu lugna ned sig efter allt som vi har gått igenom under 1,5 år. blää.. Men nu e det över. tjoohooo

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 558
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 397
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 221
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar