Fösta ridlektionen!

@Wendy1000 hur går det för dig har du hunnit rida fler gånger?
Ja för två veckor sedan så red jag värdens snällaste häst!:love: Men han var även super långsam och man behövde använda skänkarna super mycket och spö ibland, men han var så otroligt snäll, så aaaaa. Han var en mycket står häst (enligt mig) vit,grå och hette Capital:) Nu var jag då i gruppen jag ska vara med i hela terminen och pratade då lite mera med dom i gruppen och alla var mycket trevliga :) och vi är bara 4 st i gruppen! Så det blir nästan som en privat lektion för samma pris som för en lektion med 10 elever! Och vi var dessutom helt ensamma då vi har lektion sent (det var en shettis där också i andra sidan ridhuset dock;)). Sen förr söndagen så var jag mycket sjuk och kunde inte gå tyvärr (jag blev helt förkrossad när mina föräldrar sa att jag inte fick gå) men det var nog rett bra...Men på söndag ska jag dit igen och har längtat ihjäl mig nu i 2 veckor så ser super mycket fram emot det :D Och då ska jag ta kort på Capital och lägga upp :love:

Ja för två veckor sedan så red jag värdens snällaste häst!:love: Men han var även super långsam och man behövde använda skänkarna super mycket och spö ibland, men han var så otroligt snäll, så aaaaa. Han var en mycket står häst (enligt mig) vit,grå och hette Capital:) Nu var jag då i gruppen jag ska vara med i hela terminen och pratade då lite mera med dom i gruppen och alla var mycket trevliga :) och vi är bara 4 st i gruppen! Så det blir nästan som en privat lektion för samma pris som för en lektion med 10 elever! Och vi var dessutom helt ensamma då vi har lektion sent (det var en shettis där också i andra sidan ridhuset dock;)). Sen förr söndagen så var jag mycket sjuk och kunde inte gå tyvärr (jag blev helt förkrossad när mina föräldrar sa att jag inte fick gå) men det var nog rett bra...Men på söndag ska jag dit igen och har längtat ihjäl mig nu i 2 veckor så ser super mycket fram emot det :D Och då ska jag ta kort på Capital och lägga upp :love:

Åh vilken lyx att bara vara 4 st! :up:

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 887
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 727
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 686
Senast: Blyger
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 401
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Oväntade saker ni finner läskiga
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCIV