Förvara presentpapper och snören.

Pancakes

Trådstartare
Hur gör ni? Det är dags att plocka ihop alla papper och snören efter julen men jag vill ha ett bättre system. Hittills har jag haft allt i en papperskasse men det har varit rörigt och kassen välter hela tiden. Någon som har något smart sätt att förvara det på?

Hur gör ni? Det är dags att plocka ihop alla papper och snören efter julen men jag vill ha ett bättre system. Hittills har jag haft allt i en papperskasse men det har varit rörigt och kassen välter hela tiden. Någon som har något smart sätt att förvara det på?

Här ligger presentpappret i en (lång) påse ovanpå en garderob..

Skär en skåra längs med en tom toarulle och sätter runt varje presentpappersrulle så det inte rullar upp sig och blir fult, men själva rullarna ligger lösa på tvären i ett brett skåp, och det är inte helt optimalt för de rullar ut när de blir för många :cautious: Är dock inte i det skåpet så ofta så har inte tagit tag i problemet :meh:
Mina föräldrar har en preciell kartong som är gjord för att ha presentinslagningsgrejer i, den är bra! Tror de köpte den på Rusta, men det är nog typ 10 år sedan

smart och smart.
Men jag har en chiffonjé, där översta "grunda" lådan används till presentpapper, julklappsetiketter och en del band. De band som är på för stora rullar för lådan, ligger i ett djupt fack i samma möbel.

Vi . har en hög papperskorg, en sån där ful i plast, i förrådet. Där ställer vi pappersrullarna och snörena får också plats.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
11
· Visningar
884
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 081
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 870
Senast: Oh_really
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 648
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve