Du är ju väldigt mycket roligare nu
Lite mer avspänd nu när moralen har dött och själen ruttnat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är ju väldigt mycket roligare nu
Lite mer avspänd nu när moralen har dött och själen ruttnat
Jaha,nu blev man kallad dinosaurieJag tycker tonen numer är snäll, annat var det när dinosaurierna bråkade för 10-ish år sedan. Herregud vilka diskussioner det var. Roliga men vassa.
Jag tycker buke vidgar mitt perspektiv. Jag pratar och diskuterar med folk jag aldrig träffar i min vardag. Och mat! Så många bra recept jag fått, och det är underbart med andra nördar som fattar att man kan prata om krispig sparris med andakt.
Jaha,nu blev man kallad dinosaurie
Jag hade en tanke för 10 år sen. Där jag fick kontakt med flera på buke. Men sen insåg jag att alla är så utspridda i landet på forumet och att träffa någon from min lilla stad var svårt. Så det ledde aldrig till något. På den tiden fanns inte heller appar som Tinder. Men den tanken gav jag upp senare och sen la jag mer fokus på tanken om att jag vill lära mig mer hur kvinnor integrerar med varann och vad snackar kvinnor om m.m. Nu på slutet har det mest blivit ett tidsfördriv då jag inte anser mig få ut så mkt mer.Har du en tanke om att träffa en partner här på Buke?
Inte ens jag själv vet vad kvinnor snackar om dvs det snackas väl om allt möjligt.Jag hade en tanke för 10 år sen. Där jag fick kontakt med flera på buke. Men sen insåg jag att alla är så utspridda i landet på forumet och att träffa någon from min lilla stad var svårt. Så det ledde aldrig till något. På den tiden fanns inte heller appar som Tinder. Men den tanken gav jag upp senare och sen la jag mer fokus på tanken om att jag vill lära mig mer hur kvinnor integrerar med varann och vad snackar kvinnor om m.m. Nu på slutet har det mest blivit ett tidsfördriv då jag inte anser mig få ut så mkt mer.
Men den tanken gav jag upp senare och sen la jag mer fokus på tanken om att jag vill lära mig mer hur kvinnor integrerar med varann och vad snackar kvinnor om m.m. Nu på slutet har det mest blivit ett tidsfördriv då jag inte anser mig få ut så mkt mer.
Inte ens jag själv vet vad kvinnor snackar om.
Ja dessa konstiga varelser.Eftersom forumet har blivit så PK idag så framgår det ännu mindre om vad kvinnor snackar om. För nog tror jag att det är en helt annan jargong bland kvinnor i kompisgänget.
Jag har inte haft så många kvinnor i mitt liv. Uppväxt med bröder och inte haft så många kvinnliga vänner.Ja dessa konstiga varelser.
Jag har inte haft så många kvinnor i mitt liv. Uppväxt med bröder och inte haft så många kvinnliga vänner.
Ja, jag vet det. Det finns fortfarande beteende skillnader mellan könen dock.Kvinnor är folk. Bröder är folk. Utgå från det så löser det sig liksom.
Ja, jag vet det. Det finns fortfarande beteende skillnader mellan könen dock.
Inget knorr. Im just saying...Jamen dåså. Vad knorrar du om? "Lära sig mer om..."
Det har vi märktJag har inte haft så många kvinnor i mitt liv. Uppväxt med bröder och inte haft så många kvinnliga vänner.