Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Nu har jag dessutom kommit på ett passande namn till Avalons väntade lillasyster, med risk för att, dock inte med flit, härma Peia här i forumet, så tror jag hon ska får heta Casiopeia)
Han är efter Mackay (Pegasus-Elektron)-Chirac-Unesco. Planen är att han ska bli min nya dressyrkompis, ska bli jättekul att jobba med en häst från början igen. Vad har du själv för häst / planer? Oxå nyfiken
det beror inte på hästens kondition om det är rätt att hoppa eller ej utan dethar att göra meg skelettet och legamentens uppbyggnad. Hästen ska hålla i många år och att anstänga en ung häst med hoppning är inte bra, visst nu var det ju inte mer än 30 men ändå, en ungästa ska inte vara som en rysk gymnast, i topp som ung och kass när den är 7-8 år.
att löshoppas är rekommenderat men däremot inte att hoppa med ryttare PÅ ryggen. Så DET är väl skillnaden, att hoppa MED ryttare är inte samma som att löshoppas.
Inte då! Min herre är 173 cm och han ska växa en bra bit till!