Alltså ursäkta mig men hur jävla gullig är inte min häst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så snyggt!! Om det är flammigt så ser jag inte var. Det lila matchar dessutom dina ögon väldigt fint tycker jagHar mer färg! Det ska bli mer intensivt ljusrosa i det blonda också, men so far so good. Den burken borde komma med posten imorgon och göra det lite mindre flammigt.
Vart är/var du?Låg i tältet och tittade på utsikten tillsammans med hundarna (och fick kämpa för att försöka få en hyfsad bild på det )
Vi var på Järvafältet, precis norr om Sthlm Lätt att åka till med kollektivtrafiken och sedan finns det massor av fin natur att gå runt i.Vart är/var du?
Jag var hos frissan i veckan, hon petade i mina gråa strån och sa "här har du nästan fått som en hel slinga" . Bryr mig inte men lite märkliga kommentarer faktiskt, är inte första gången hon kommenterar mängden gråa strån.Jag är i chock. Inte en bild på mig själv, men en del av mitt hår.
Jag håller på bli gråhårig, mitt andra denna vecka... jag som fortfarande är 25!
Visa bifogad fil 51588
Jag kliar Ghia
Visa bifogad fil 51788
Arab?
Ja 26 år
Ghia Montagne klassisk gammalpolsk stam utan Palas det finns inte många sådana araber kvar.
Ja 26 år