Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart bästa bilden i hela tråden! Man blir så glad av den här!
Snyggt hår!Jobbar på min sommar glow-up med ny frissa och dramatisk look (och väntar på samtal från kollega så är uttråkad)
Visa bifogad fil 52411
Jobbar på min sommar glow-up med ny frissa och dramatisk look (och väntar på samtal från kollega så är uttråkad)
Visa bifogad fil 52411
Men shit vad tiden går fort! Det var ju bara härom sistone ni hämtade hem henne och det var ju bara häromdagen hon var pytteliten som tränade gymnastik. Hur gammal har jag ens blivit och hur många år har jag suttit på Buke som ens kommer ihåg detta?Dottern fyllde 18 för en vecka sen och jag är så stolt över henne så hon får också komma med.
Jag vetbarnen växer upp så fort. Vi hämtade ju henne nyssMen shit vad tiden går fort! Det var ju bara härom sistone ni hämtade hem henne och det var ju bara häromdagen hon var pytteliten som tränade gymnastik. Hur gammal har jag ens blivit och hur många år har jag suttit på Buke som ens kommer ihåg detta?
*chocken att hon är 18 redan*
Oj, vad fin!Övnings-gjort en krans inför att jag ska göra en på tisdag när vi ska fira midsommar lite i förskott
Oj, vad fin!
Wow så fin!!!Övnings-gjort en krans inför att jag ska göra en på tisdag när vi ska fira midsommar lite i förskott
Wow så fin!!!