Mineur
Moderator
Ja, svårt att tro att Storbritanniens tredje största stad ligger ca 20 minuters körning därifrån! Den är inget om inte ombytlig, den där skotska naturenVind eller ej, underbar natur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, svårt att tro att Storbritanniens tredje största stad ligger ca 20 minuters körning därifrån! Den är inget om inte ombytlig, den där skotska naturenVind eller ej, underbar natur
Efter att ha jobbat hemma i över ett år och varit helt osocial IRL (hej Corona ) så blev jag lite trött på hur mycket jag sunkat ihop. Har köpt lite nytt smink och bestämt mig för att ta hand om mig själv, älska mig själv och försöka se bra ut för min egen skull.
Dag 2 med smink
Visa bifogad fil 66655
Mannens reaktion "vad har du gjort med dina ögon?!?!?"
Wow!
Snyggt! Tycker jag.Jag har bytt hårfärg . Inte, som jag skrivit om tidigare, främst pga pengar och omak, utan för att jag inte vill hålla på med en massa kemikalier längre. Planen är att spara ut min riktiga färg nu och se hur jag trivs i den. Trivs jag - toppen. Trivs jag inte blir jag blond igen, men då har jag iaf provat.