Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På söndag hämtar vi hem en av våra uppfödningar. Ägaren ringde idag och har drabbats av sjukdom. Anhöriga till hjälp saknas och givetvis ställer vi upp. Vi får ta det en vecka i taget tills vi ser hur det blir. Jag hoppas av hela mitt hjärta att de kan återförenas och ägaren blir återställd
Hoppas verkligen att det slutar bra! Men ni är också helt fantastiska uppfödare som hjälper era valpköpare så mycket.
Otäckt! Hoppas det går braIgår hände det som absolut aldrig får hända. Var och tränade agility i en hall och skulle köra sista banan innan hemgång med min bonushund. Allt gick superfint och vi var nästan klara, skickade honom på en tunnel när det small. En hund i sällskapet attackerade honom från ingenstans, bet tag i nacken och ruskade. Stackars lillen bara skrek och sprattlade, som tur var så var det över på några sekunder.
Lilla vännen mår bra, inga synliga skador men visar tydlig smärta vid beröring nacke/skuldror. Blev ett besök till vet idag för check, men de kunde inte hitta något så han fick lite smärtlindring och ordinerad vila. Jag ber till gudarna att han inte förknippar tunnlar, agility och träning med denna händelse framöver
Åh, fy vad tråkigtPå söndag hämtar vi hem en av våra uppfödningar. Ägaren ringde idag och har drabbats av sjukdom. Anhöriga till hjälp saknas och givetvis ställer vi upp. Vi får ta det en vecka i taget tills vi ser hur det blir. Jag hoppas av hela mitt hjärta att de kan återförenas och ägaren blir återställd
Idag åkte vi iväg till en vän, gick långpromenad och hade det hur fint som helst
Vännens hundvana är verkligen obefintlig, och idag kom det fram att när han väl träffat "vanliga" hundar, då har han inte förstått varför någon vill ha en sådan. Men att se mina dårar springa ute, det älskar han! Han fascineras av det så oerhört mycket och tycker att mina hundar är coolast i hela världen
I alla fall, vi var ute i nästan två timmar och i ungefär en timme gick vi runt på två stoora fält med hundarna lösa. De sprang, och sprang, och sprang. Sedan åt de lite snö och ville bli lite klappade och så sprang de igen, och sprang, och sprang... När jag kallade in dem mot slutet så skakade Aysu i hela benen för att hon var så trött!
På tåget på väg hem, då fanns det inga bra sittplatser åt oss, så vi fick stå, och jag la ifrån mig ryggsäck + jacka i ett hörn på golvet. Aysu försökte då lägga sig på både ryggsäck och jacka för att sova och när vi skulle gå från tåget, då gick det låååångsamt för båda.
Så ja, nu efter att ha ätit lunch så sover de. Jag ska också äta lunch, sedan titta på bilderna jag tog. Tror att några av dem kan ha blivit riktigt bra...
Så nu har jag hundmat till Lady i minst ett halvår framåt. Köpte 10 kg Hills Z/D.Hurra! I morgon kommer äntligen mitt paket ifrån Zoo plus. Har bara tagit nästan 3½ vecka...
Var finns det? Har inte hittat det härTonto äter fortfarande Pondus med stor aptit.
Det finns lista med återförsäljare på deras hemsida Googlar du på "Pondus färskfoder" så hittar du rätt.Var finns det? Har inte hittat det här
ok, kollar därDet finns lista med återförsäljare på deras hemsida Googlar du på "Pondus färskfoder" så hittar du rätt.