Så border collie Inte så konstigt att folk tror att de är strykrädda...
Speciellt när han är så jävla rörelsekänslig med, slänger sig på golvet och råstirrar när det händer något spännande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så border collie Inte så konstigt att folk tror att de är strykrädda...
Alltså han kan ju konsten att se miserabel ut. Går numera under smeknamnet "SÄLEN".
Åh, samma öron som Floyd
Floyds ligger oftast sådär, oavsett om han är koncentrerad eller under förnedrande omständigheter som bandagering.
Har så många bilder jag inte kan publicera bara för att han ser ut som att han precis fått stryk
Haha Floki är likadan. Eller om han är riktigt glad, då åker öronen bark också. Det är bara när han är full i fan eller skitpigg som öronen står upp eller rakt ut som flygplansvingar.
Tänkte masa mig ut med kameran. Vi har lika kallt och vackert här.Iskallt ute idag, även Ebrah fick ha dubbla täcken. Aysu fick en sko på den tass där hon har massor av ärr. Det är dock vackert ute, så vi ska försöka orka ut på en rejäl långpromenad senare.
Jag gick till morsan, och glömde kameran hemmaTänkte masa mig ut med kameran. Vi har lika kallt och vackert här.
@cirkus kolla vad jag träffade!Har gått runt på My Dog och klappat och fantiserat och kommit på att det är en sån här jag vill ha:
@cirkus kolla vad jag träffade!
Jag har haft en. Hundarnas Hund!Har bara känt en, urmysig o trevlig.