Nån måste ju kompensera för allt BC-fnatt som pågår på den här sidan skärmen!Jäkla dysterkvist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån måste ju kompensera för allt BC-fnatt som pågår på den här sidan skärmen!Jäkla dysterkvist
Har förlagt Ammos nya täcke. Jag vet att det är hemma någonstans men kan för mitt liv inte komma på var jag lagt det.
Det är ju knallgult med så det borde ju synas?
Update: Täcket är hittat, hade lagt det i en kasse och sen hängt upp den. Var så inne i att täcket skulle ligga löst så det tog ett tag att komma på det
Det är ett Hurtta Ultimate Warmer Kantarell heter nog färgen.Älskar gula täcken, vad är det för något?
Det är ju samma sak med glädjefnatt. Det heter bullfnatt/sheltiefnatt/labbefnatt. Fast det egentligen handlar om ett glädjeuttryck som de flesta hundar gör nån gång då och då.
Rexryck för devon rex-glädje i kattvärlden.Det är ju samma sak med glädjefnatt. Det heter bullfnatt/sheltiefnatt/labbefnatt. Fast det egentligen handlar om ett glädjeuttryck som de flesta hundar gör nån gång då och då.
Jag ser en sån här...hos Jarla, hos hunden som slaktat 357301 soffkuddar, som gör skräp av en trasmatta på 37 sek,som strimlat 118 plädar och gjort skrot av ett otal "oförstörbara" leksaker. Ge henne 10 minuter med en sån mattaVill ha en sån där dörrmatta med fleecefiltsremsor men aldrig att jag knyter en egen. Kan man köpa dem nånstans?
I övrigt är tokan lika tok som vanligt och älskar sin lilla polare, polaren är en mysgris och goding men smyger sig oförskräckt på tokan när hon sover och rävhoppar på henne. Mycket livat stundtals, mitt i allt sitter bebis och hojtar med klossar.
Gibbs fick tag i uppspytt muskadaver både imorse och ikväll.
Viggo blev dessutom riktigt rädd hos veterinären. Sprattlade, högg i luften Skär i mattehjärtat att han ska behöva känna sådan ångest av att någon ska undersöka hans öga.. Aldrig mer en hund med såna rädslor..
Veterinären knöt ett bandage runt hans nos och över nacken. Kändes också helt fel men konstigt nog blev han coollugn när han gjort så och lät sig sen undersökas utan ngt krångel alls Och när han tog bort det igen så åt han lite godis. Vad hände där? Var nästan som att han kom åt ngn lugnande nerv som bremsning på häst eller ngt..