Oooooooops! Är någon spekulant på drägget så kommer hon nu bli till salu.
Låter förfärligt men jag har just skaffat Gissa 2 nya vänner,host!
Ävvelynn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooooooops! Är någon spekulant på drägget så kommer hon nu bli till salu.
Låter förfärligt men jag har just skaffat Gissa 2 nya vänner,host!
Kanske läge att låta jarla bo in sig i hundhuset
Näää....husses lillla flicka. Det går inte. Hon ska ju sova sked med oss
Ja jag står inte ut och det ska vara roligt att ha hund,det är hon visserligen men jag får krupp på alla hyss och att hon ser ut som en vaaaaaaaaaa när man säger till henne.Du var mig en ombytlig jäkel
Nääääää en Uffe ,då hinner hon inte till Tidan innan jag ropat klartÄvvelynn?
Men hon kan ju inte vara själv inne om hon slaktar saker väl? Jag skulle få krupp. Räckte så bra med de veckor dåren gjorde konfetti av pappersåtervinningen.
Vad hade du trott när du släpar hem en mops - att den skulle vara smart ellerJa jag står inte ut och det ska vara roligt att ha hund,det är hon visserligen men jag får krupp på alla hyss och att hon ser ut som en vaaaaaaaaaa när man säger till henne.
Dom får bo där, bara jag får ha min kuddeMycket kvalster i våra kuddar
Dom får bo där, bara jag får ha min kudde
Fast förvånadsvärt nog så är hon väldigt smart ibland,dom flesta brukar vara koko större delen av tiden,Molly är ju träningsbar (om man inte använder godis) och otroligt rapp på att lära vissa saker,men sen som tex inte gå/stå/gena framför fötterna har hon ff inte lärt sig eller så skiter hon helt enkelt i att man sparkar/trampar/ramlar över henne.Vad hade du trott när du släpar hem en mops - att den skulle vara smart eller
Vems är hunden?Här kommer det bli en tuff natt. Sambon jobbar ju natt så vi sover bara ihop fredag och lördag. I natt hade jag kudden som överlevde helt för mig själv. Fyllde på med några kuddar från gästrummet för kuddkänslans skull. Men de är ju "fel" att sova på.
Undra vem som ska vinna kampen om kudden i natt och vem som får nöja sig med en oinsövd gästkudde.
Jag säger hans hund. Han säger att hundarna är gemensammaVems är hunden?
Hans hund,din kuddeJag säger hans hund. Han säger att hundarna är gemensamma
Förhoppningsvis. Jag har bott ett år med en hund som jag var övertygad om hittade på hyss pga att hon var understimulerad. Visade sig att jag hade fel, spelade ingen roll hur mycket jag aktiverade den hunden, hon hoppade ändå upp på spisen och drog ned stekpannor som det kunde finnas såsrester i (mat lämnade man inte framme, även om man var hemma), låg på borden (bättre utsikt över gården därifrån...), öppnade dörren in till förrådet och drog in halva pappersinsamlingen eller annat kul och massakrerade i huset, hämtade diverse kläder (strumpor, handskar...) och placerade på andra platser...Jag får krupp. Det har gått jättebra tills i förrgår då hon tog filtarna. Löste det idag med att stänga till vardagsrummet...men det var öppet till sovrummet.
Nästa gång får hon nöja sig med enbart hallen
Hon behöver ju lära sig. Jag vill inte kasta in handduken för 2 gånger. När Slyngeln fanns så var hon ute med honom när vi var borta. Hon behöver nog bara tränas lite