Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Innan jag har gapat klart är vovven i TidanBara tanken på dobbis stå och Yla EUUUUUUUPHOOOORIAAAAA på gårdsplanen
Jag har 08 dialektPå dialekt.
Jufåria!
Grannarna kommer att tro att löpsk crazy dog lady äntligen fått sig ett skjut.Bara tanken på dobbis stå och Yla EUUUUUUUPHOOOORIAAAAA på gårdsplanen
Är det löp på GHon har blivit knäpp. I förrgår mördade hon två filtar i soffan
Bara tanken på dobbis stå och Yla EUUUUUUUPHOOOORIAAAAA på gårdsplanen
Är det löp på G
Men kudde - fyyyyyyy. Jag är lika där, har supersvårt köpa ny kudde för ingen blir bra
Min sista shar-pei och även hennes dotter fick svårt med ensamhet under dom första 3-4 löpen och gnagde dörrlister runt ytterdörrenHar inte tänkt så långt
Inte omöjligt. Hon är ju 10 mån nu. Dock har ingen annan av våra hundar blivit ett as pga löp.
Men den Tyska räcerråttan är en hund utan någon tidigare liknelse
Jag har 08 dialekt
Hua! Men du sa i alla fall inte Tidaholsdialekt så man får vara glad för det.Nää! Du pratar klingande västgötska i mitt huvud! Som i Hasslerör
Min sista shar-pei och även hennes dotter fick svårt med ensamhet under dom första 3-4 löpen och gnagde dörrlister runt ytterdörren
Nää! Du pratar klingande västgötska i mitt huvud! Som i Hasslerör
Här nere beskylls jag ofta för att vara 08 och där uppe klarar jag mig utan beskyllning då alla pratar dialekt.@dobbis låter som en äkta Östermalmsdam
Är det löp på G
Men kudde - fyyyyyyy. Jag är lika där, har supersvårt köpa ny kudde för ingen blir bra
@dobbis låter som en äkta Östermalmsdam
Aha....
Mycket kvalster i våra kuddarHatar när kudden måste gå till de sälla jaktmarkerna Jag gillar ju gamla kuddar där kuddvaret liksom klumpat ihop sig lite jag tror min favorit har två eller tre permanenta örngott för att hålla innanmätet på plats + ett vanligt som byts. Och den är inte i närheten ac lika sliten som när kudden innan det fick lämna in. Jag sörjde när jag till slut gav upp om den.
Du var mig en ombytlig jäkelOooooooops! Är någon spekulant på drägget så kommer hon nu bli till salu.
Låter förfärligt men jag har just skaffat Gissa 2 nya vänner,host!