Fortsätt försöka

Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet

Fy fan vad jag hatar sömnparalyser! Inatt var extra läskigt för jag kunde verkligen inte vakna trots att pojkvännen både ruskade mig och höll för näsan på mig. Han sa att det tog ca en minut för mig att vakna, men det kändes som en evighet och de två sekunder han höll för näsan kändes som jag kvävdes och inte fick luft i flera minuter så det kommer han inte att prova igen eftersom jag ändå inte vaknade. Usch!

Jag har varit helt däckad idag. Har somnat tre gånger och jag brukar ha jättesvårt att somna ens en minut på dagen. Jag var bara iväg tre timmar igår så tycker inte att det borde ha slitit ut mig så mycket

Jag har sådan beslutsångest! Pojkvännen ska till sin familj idag och jag vill så gärna följa med, men jag vet inte om jag orkar/vågar för det kommer att bli många timmar

Allt är så jävla hopplöst och meningslöst 😭 Jag vill inte lev mer för det kommer aldrig att bli bra 😭

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag hatar mig själv så jävla mycket för att jag inte klarar något 😭

Jag står inte ut med att ha det såhär längre 😭 men det verkar ju inte finnas något alternativ som jag klarar av 😭

Jag bara önskar att jag hade fått slippa allting!! Men det alternativet finns inte heller

Fått pyttelite gjort iallafall. Har ätit alldeles för mycket glass och gråtit ännu mer. Ska gå en promenad med Bella så hon bara behöver ut och kissa sedan. Jag vill sova men ändå inte för de senaste nätterna har bara varit ångest och jag är rädd för det redan nu. Jag borde duscha och byta lakan så slipper jag äckelkänslan åtminstone men jag ska ju orka också. Allt är bara jävla skit
IMG_4112.webp

Jag har sådan beslutsångest! Pojkvännen ska till sin familj idag och jag vill så gärna följa med, men jag vet inte om jag orkar/vågar för det kommer att bli många timmar
Det är jättetrist att vara sjuk i julen, och behöva stå över mycket av firandet. :( Men det kräver enormt mycket att umgås och vara social och åka på besök till folk, när man har begränsat med energi. Visst var det rätt så jobbigt förra gången ni var hos pojkvännens familj?

Det är jättetrist att vara sjuk i julen, och behöva stå över mycket av firandet. :( Men det kräver enormt mycket att umgås och vara social och åka på besök till folk, när man har begränsat med energi. Visst var det rätt så jobbigt förra gången ni var hos pojkvännens familj?
Jo, men jag vill inte att det ska vara så 😭 Jag vill bara vara normal 😭

Jag vill fortsätta med trycken jag la in igår men datorn vägrar att samarbeta utan står bara och tuggar så jag blir jättefrustrerad och ledsen för det är det enda jag klarar att göra just nu. Jag vill ha den tröjan klar för den har legat och väntat i minst ett par månader redan för jag har inte kunnat jobba med trycken

Jag vill fortsätta med trycken jag la in igår men datorn vägrar att samarbeta utan står bara och tuggar så jag blir jättefrustrerad och ledsen för det är det enda jag klarar att göra just nu. Jag vill ha den tröjan klar för den har legat och väntat i minst ett par månader redan för jag har inte kunnat jobba med trycken

Åh, sånt där är otroligt frustrerande! Hjälper det inte att starta om datorn heller? Jag glömmer alltid stänga av min dator (eller egentligen så vill jag inte) och efter ett tag börjar den alltid strula en massa.

Jag vill också ha en jättestor enhörning! 😍 Så fin! 🦄

Åh, sånt där är otroligt frustrerande! Hjälper det inte att starta om datorn heller? Jag glömmer alltid stänga av min dator (eller egentligen så vill jag inte) och efter ett tag börjar den alltid strula en massa.

Jag vill också ha en jättestor enhörning! 😍 Så fin! 🦄
Hade jag haft råd med ny dator så hade den åkt rakt in i väggen! Jag både startade om datorn och fixade med webbläsaren och internetdelningen flera gånger, men bara stod och tuggade så fort jag gick in på youtube (texterna finns i olika videos). Jag tänkte iofs inte på att ställa in datum och tid för det funkar inte utan jag måste ställa in manuellt, men då brukar den bara vägra att gå in på sidan och det kommer upp en varning om att tid och datum är fel.

Jag har ett helt gäng med enhörningar nu 😍 Men jag vet inte var jag ska göra av dem, och alla älvorna jag också samlar lite på, när jag och pojkvännen flyttar ihop 😅
IMG_4125.webp

Fått lite gjort av och till, men nu är allt tillbaka till hopplöst och meningslöst 😭 Har ätit precis hela dagen så jag är dessutom arg på mig själv och inte blev det bättre av att trycket till tröjan blev helt fel så nu vet jag inte hur jag ska lösa det heller 😞 vill ha något att ha på i bakgrunden men Netflix funkar inte och jag hittar inget på Disney+. Tror jag har systers inlogg till viaplay också någonstans, men har aldrig använt det så vet inte vad som finns och jag orkar inte leta mer. Bara en jävla massa gnäll som vanligt 😞

Och så har det brunnit i ännu ett trapphus, men huset bredvid denna gången. Undrar om någon har siktat in sig på min hyresvärd eller om det bara är för att han missköter så pass att de både kan ta sig in och hitta en massa brännbart skit i trapphusen. Två hela gator fulla av brandbilar, polisbilar och ambulanser. Många fler än senast

Och så har det brunnit i ännu ett trapphus, men huset bredvid denna gången. Undrar om någon har siktat in sig på min hyresvärd eller om det bara är för att han missköter så pass att de både kan ta sig in och hitta en massa brännbart skit i trapphusen. Två hela gator fulla av brandbilar, polisbilar och ambulanser. Många fler än senast

Oj, vad läskigt!

Oj, vad läskigt!
Det är rätt sjukt, men förutom oro för de som bor i trapphusen det har brunnit i så är det enda jag tänker bara ”jaha, en helt vanlig dag för Lindström”. Sedan är jag såklart rädd för att det ska hända i min trapp också, men här står bara cyklar i trapphuset och de har äntligen lagat dörren så den går att låsa

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 314
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 703
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar