Fortsätt försöka

Tredje dagen med modafinil och jag mår ännu sämre. Är det någon annan som tar eller har tagit den och vet om det kan ta ett tag för den att verka ordentligt? Jag har svårt att hitta någon tydlig information om den. Vet inte om det överlag inte finns så mycket information eller om det är vajsing på min google fu pga väck i huvudet

Ja 😃 Det blir dock tyvärr inte Avantasia också för jag är för trött, men jag är glad att jag kom iväg! Och att regnet väntade tills vi satt i bilen

Vilken timing ni hade 😅 Det var kallt, blåsigt och regnigt resten av kvällen. Själv kurade jag med dubbla jackor och vantar i pistonhead-tältet och lyssnade på Vltimas när Avantasia spelade. Tycker att det ändå var en otroligt bra festivaldag 😊

Vilken timing ni hade 😅 Det var kallt, blåsigt och regnigt resten av kvällen. Själv kurade jag med dubbla jackor och vantar i pistonhead-tältet och lyssnade på Vltimas när Avantasia spelade. Tycker att det ändå var en otroligt bra festivaldag 😊
Ja verkligen! Himlen bara öppnade sig ett par minuter efter att vi satt oss i bilen 😅 Hy 🥶🥶 Det vädret hade jag inte alls uppskattat så det var nog lika bra då att jag missade Avantasia. Jag bara önskar att jag hade orkat gå runt mer på marknaden och bara kollat läget, men det får bli nästa år. Jag fick iallafall rätt många kommentarer om kjolen och det var kul för det var ju nästan hela meningen med den 😃 Och tur i oturen att jag fick överge byxorna för de hade inte alls blivit lika häftiga

Ja verkligen! Himlen bara öppnade sig ett par minuter efter att vi satt oss i bilen 😅 Hy 🥶🥶 Det vädret hade jag inte alls uppskattat så det var nog lika bra då att jag missade Avantasia. Jag bara önskar att jag hade orkat gå runt mer på marknaden och bara kollat läget, men det får bli nästa år. Jag fick iallafall rätt många kommentarer om kjolen och det var kul för det var ju nästan hela meningen med den 😃 Och tur i oturen att jag fick överge byxorna för de hade inte alls blivit lika häftiga

Vad roligt att andra också gillade din kjol, den blev ju superfin! Och marknaden är ju lite same same varenda år så det går absolut att ta en annan gång 😊

Vad roligt att andra också gillade din kjol, den blev ju superfin! Och marknaden är ju lite same same varenda år så det går absolut att ta en annan gång 😊
Ja, det var jättekul 😃 Meningen var ju att verkligen sticka ut och det lyckades jag med 😁 Tack 😃
Jo, den är ju det, men jag älskar marknader

Jag är så satans trött nu och kan inte tänka alls längre. Hela kroppen värker och vill bara sova men det går ju aldrig!

Jag är så satans trött nu och kan inte tänka alls längre. Hela kroppen värker och vill bara sova men det går ju aldrig!

Jag har väldigt dålig koll på vad du provat och inte för sömnen, har du provat quetiapine? Det är en antipsykotika men som i mkt låg dos (25-50mg) används till natten för sömnen. Jag blev övertalad av min läkare att prova den för några månader sen och det är fantastiskt, det funkar verkligen för mig (sömnen har varit ett enormt problem för mig i 20 år)
Om du inte redan testat den, ta upp det med din läkare.

Jag har väldigt dålig koll på vad du provat och inte för sömnen, har du provat quetiapine? Det är en antipsykotika men som i mkt låg dos (25-50mg) används till natten för sömnen. Jag blev övertalad av min läkare att prova den för några månader sen och det är fantastiskt, det funkar verkligen för mig (sömnen har varit ett enormt problem för mig i 20 år)
Om du inte redan testat den, ta upp det med din läkare.
Tack för tipset! Den har jag dock tagit i många år redan

Försök att inte ta åt dig av kommentarer från okända idioter på sociala medier. Du kände dig fin och många andra, även om det är sekundärt, tyckte också det!
Jo jag vet ju det egentligen, men jag fick verkligen kämpa för att inte totalredigera min kropp på bilden så det gjorde extra ont därför 😞 I vanliga fall brukar jag också ta en massa bilder för att få en så bra bild som möjligt som tack vare vinklar mm för det mesta inte visar hur jag faktiskt ser ut och ofta redigerar jag iallafall för jag känner mig så obekväm i min kropp, men på denna har jag bara redigerat ytterst lite. Jag kände mig inte bekväm med att posa för så många bilder bland allt folk så det fick bli den bilden som blev bäst av de få jag tog. Jag vill inte redigera så mycket för det blir en lögn som troligen i slutändan gör att jag blir ännu mer osäker och obekväm med hur jag ser ut, men samtidigt så vill jag inte se hur jag faktiskt ser ut. Så därför gjorde den kommentaren extra ont för jag visade hur jag så gott som faktiskt ser ut

Jag la in bilden från Sweden rock i en grupp på Facebook och fick kommentaren ”sissy” 😞
Tycker såg du såg riktigt fräsig ut. Jag hatar visserligen rosa men det var ju jättehäftigt. Ta inte åt dej av såna pissiga kommentarer. Vet att det är lättare sagt än gjort. Får man 10 kommentarer och 9 är bra och uppmuntrande så nog fan är det den 10e och pissiga kommentaren man minns och tar åt sig av.

Försök att inte ta åt dig av kommentarer från okända idioter på sociala medier. Du kände dig fin och många andra, även om det är sekundärt, tyckte också det!
Glömde skriva att jag kände mig faktiskt fin (om än att jag gick med armarna runt magen rätt mycket) och det var kul att få snälla kommentarer! Till och med folk som inte tycker om stilen eller banden alls har kommenterat på instagram att de tycker kjolen är häftig och fin 😃
Tycker såg du såg riktigt fräsig ut. Jag hatar visserligen rosa men det var ju jättehäftigt. Ta inte åt dej av såna pissiga kommentarer. Vet att det är lättare sagt än gjort. Får man 10 kommentarer och 9 är bra och uppmuntrande så nog fan är det den 10e och pissiga kommentaren man minns och tar åt sig av.
Tack :bump: Du får nog räknas till en av de som inte tycker om stilen då 😅
Jo precis. Dumma kommentarer sätter sig alltid hårdast. Och speciellt nu när jag redan är så obekväm med hur jag ser ut och inte kan göra något åt det

Tack :bump: Du får nog räknas till en av de som inte tycker om stilen då 😅
Jo precis. Dumma kommentarer sätter sig alltid hårdast. Och speciellt nu när jag redan är så obekväm med hur jag ser ut och inte kan göra något åt det

Nja det är väl inte riktigt min favorit 😅 men tycker ändå att det är lite häftigt.

Nä dom där kommentarerna är inte kul. Jag fick alltid höra hur ful jag är och hur dum i huvet jag är i skolan. Det sitter i, fortfarande.

Pojkvännen sover och jag ligger och är arg på honom och har ångest för att inte jag kan sova trots att jag är så trött att hela kroppen värker 😭

Ville bara säga att jag tycker att både du och kjolen är skitsnygga! :heart :heart :heart

• Gilla
Reactions: Sel
Och där kom troligen dagens krasch 😭 Fan vad jag är trött på detta! Jag vill inte ligga och lida mig igenom varenda eftermiddag och kväll 😭

Var iallafall iväg och tog sköldkörtelprover i förmiddags och de ligger alla inom referensvärdena men T3 och T4 mot det låga hållet så jag hoppas att jag kommer få höja levaxinet igen för jag mådde bättre innan det sänktes. Har dock ingen telefontid med läkaren förrän om två veckor. Sedan om jag mådde bättre pga levaxinet eller om det bara var en tillfällighet vet jag inte, men jag vill iallafall kunna prova att höja igen för att se vad som händer.

Kollade också journalen från när jag var på mellanvården på mitt ”lever Lyan fortfarande?”möte i måndags och nu har jag tydligen borderline också O_o

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 028
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
956
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 383
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama