Förstöra en häst, hur snabbt?

Angående tidigare inlägg om att betäcka KS häst med XX-hingst. Detta anses inte vara en medfödd "defekt" enligt vet som tog plåtarna.

Jag ropade hej innan jag hade pratat med vet och bara fått infon genom juristen att hästen hade KS.

Jag är glad över att hästen ändå ska få verka i avel då jag gillar hästen och har en fantastisk avkomma.

Angående tvistens början, köpare ville lämna tillbaka hästen pga lastning. Jag erbjöd mig att hjälpa till med den. Det var kalla handen. Då var karusellen igång och man hävdade att jag sålt en häst som inte ens skulle ridas pga gamla skador jag inte talat om att.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 439
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
716
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
15
· Visningar
887
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 598
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar