Första april

Screenshot_20220401_132506_com.facebook.katana.webp
 
Avesta ridklubb har på grund av de höga elkostnaderna köpt in en omvänd skrittmaskin och lokselar från försvarets överskottslager. Alla hästar kommer att spännas för och får ta ett pass per dygn och de räknar med att kunna producera så mycket el att de blir självförsörjande på el.

De kommer inte att ta emot några hästar utan grundliga fystester och bskskygga hästar göre sig icke besvär. De meddelar också att äldre och tryggare hästar får ta nattpassen. :laugh:

277765368_5167312983332202_8405643670937367481_n.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 718
Senast: Hermelin
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 814
Senast: Linda_A
·
Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 694
Senast: Kristall10
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 352
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp