Om du tror alla hästar har samma rörelsemönster oavsett ras och storlek får det stå för dig.
Jag tror iaf att en tysk sporthäst på 170 avlad för svårdressyr har ett annat rörelsemönster än en PRE på 150 som inte är avlad med fokus på
Fast det är ju PRECIS DET som inte är sant, att stora hästar naturligt har större gångarter. Det är ju fel, klart som sjutton att jag säger emot dig då? Det måste du ju ändå förstå själv?Nu kommer jag sluta diskutera eftersom du hittar på saker jag aldrig skrivit! Finns inget som gör mig mer arg än att försöka prata med någon som påstår att jag sagt saker jag aldrig sagt!!!
Jag har aldrig sagt att alla storhästar automatiskt har större och bättre gång! Jag skrev att stora hästar naturligt har större gångarter och att mindre hästar kan få kämpa mer för att få dessa gångarter.
Och i min första kommentar skrev jag ordagrant
Men finns absolut inte hinder för en PRE att göra riktigt bra från sig i dressyren på tävlingsbanorna.
Nu kommer jag sluta svara dig eftersom du inte läser det jag skriver, utan hittar på egna saker som du påstår att jag sagt.
Själv blir jag arg när folk påstår felaktiga saker och sen vägrar ge sig så du är inte ensam.