Ja det är den 4e på måndagFörstår inte. Det är ju 4/4 på måndag. Väl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är den 4e på måndagFörstår inte. Det är ju 4/4 på måndag. Väl?
Ja, men skylten satt uppe idag. Tror det är måndagen efter 11/4 som varit tidigare meddelad som tidig stängning. Dvs de lurades med skylten idag ang måndagenFörstår inte. Det är ju 4/4 på måndag. Väl?
Jag tror att det skämtet är så subtilt att det inte är ett skämt. Du kan nog räkna med att det är stängt tidigare på måndag. Oavsett vad det beror påJa, men skylten satt uppe idag. Tror det är måndagen efter 11/4 som varit tidigare meddelad som tidig stängning. Dvs de lurades med skylten idag ang måndagen
Nej det var det inte var tvungen att maila rektorn när jag kom hem och kollade schemat efter den här tråden. Dumt att avboka viktigt möte i onödan.Jag tror att det skämtet är så subtilt att det inte är ett skämt. Du kan nog räkna med att det är stängt tidigare på måndag. Oavsett vad det beror på
Det hade jag inte uppskattat att de skämtade om. Jag vill ha framförhållningHaha, jag fattade inte ens aprilskämtet när vår förskola hade satt upp ”på måndag 4/4 stänger vi 16 pga apt”. Trodde det var måndagen efter och tänkte att det får jag ju lösa fattade inte förrän nu.
Eller hur. Minen, pekfingret som viftar i kolibri-hastighet, alltÄlskar bilden!
Jag tyckte det var ganska roligt jag
Jag tyckte att det var ännu värre än den där "rensar en massa namn pga inaktiva" i grupper som folk fortfarande går på.Rättade felskrivningen där
Äntligen kan barnen läras prata oent.Underbart!
Det roliga med den där, är faktiskt reaktionerna på den från alla humorlösa vegetarianer och veganer..Jag tyckte att det var ännu värre än den där "rensar en massa namn pga inaktiva" i grupper som folk fortfarande går på.
Jag tyckte den var jättetöntig. Och jag är varken humorlös eller vegetarian.Det roliga med den där, är faktiskt reaktionerna på den från alla humorlösa vegetarianer och veganer..
Gör inte alla skämt det på april? Jag har inte ännu sett ett enda bra faktiskt.Känns som ett sånt där höhö skämt som bara de som kom på det tycker är skojigt