Första april

Jag tror att det skämtet är så subtilt att det inte är ett skämt. Du kan nog räkna med att det är stängt tidigare på måndag. Oavsett vad det beror på
Nej det var det inte :) var tvungen att maila rektorn när jag kom hem och kollade schemat efter den här tråden. Dumt att avboka viktigt möte i onödan.
 
Screenshot_20220401-200546~2.webp

Jag tyckte dock det var en kanonidé! :rofl:
 
Fredrik Steen provsmakar bajs från sina hundar en gång i veckan för att se så magarna mår bra. Lite nötig smak ska det tydligen vara 🙈 såg väldigt kladdigt ut också, om man jämför med konsistensen på det han plockade upp.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 718
Senast: Hermelin
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 814
Senast: Linda_A
·
Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 694
Senast: Kristall10
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 352
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp