Nästan säker på att detta är ett skämt: Här i Kalmar nära Guldfågeln arena (fotboll) ska man bygga Pollo Padel Arena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja alltså, det är väl klart att inte fotbollsgubbarna kan tänka sig att släppa sin dyrbara mark till nån simpel Padel-arena när de kanske kan få en inne-fotbollshall...Nästan säker på att detta är ett skämt: Här i Kalmar nära Guldfågeln arena (fotboll) ska man bygga Pollo Padel Arena.
Var då?
Svårt det där, när det är för nära "skulle kunna vara sant" även den här dagen.
Jag hade nog rakt av skrivit något om att "jag vet inte om jag ska se det där på allvar eller som ett aprilskämt".
Jag gjorde en variant av det där med "skulle kunna vara sant" för ett gäng år sedan, när jag skrev på facebook typ att "det var ju trevligt med 95% rätt på högskoleprovet"... Och ingen tänkte ens tanken att det skulle kunnat vara ett skämt, för alla mina vänner vet att jag borde ligga på den övre halvan av skalan där. Så det var nog ett rätt dåligt skämt...
Jag hade rätt i att det var ett (i mina ögon rätt dåligt) aprilskämt! Vi spelade med lite grann och sa väl något lagom stöttande allihop, och då kom det naturligtvis ett "april april" från brorsanJag hade försökt hantera det som på allvar och skrattat när han då (förhoppningsvis) avslöjar lureriet
Hittade inget men kanske en händelse som försvunnit då.
Svårt det där, när det är för nära "skulle kunna vara sant" även den här dagen.
Jag hade nog rakt av skrivit något om att "jag vet inte om jag ska se det där på allvar eller som ett aprilskämt".
Jag gjorde en variant av det där med "skulle kunna vara sant" för ett gäng år sedan, när jag skrev på facebook typ att "det var ju trevligt med 95% rätt på högskoleprovet"... Och ingen tänkte ens tanken att det skulle kunnat vara ett skämt, för alla mina vänner vet att jag borde ligga på den övre halvan av skalan där. Så det var nog ett rätt dåligt skämt...
Det här skämtet hade ju en intressant sidoeffekt - som sannolikt var avsikten. Jag hade inte hört talas om Maria Adolfsson, än mindre läst böckerna. Någon annan som har läst henne?Den här var jättebra tycker jag!
Visa bifogad fil 67163
Böckerna är jättebra!! Jag önskar att det inte var ett skämt, hade gärna åkt dit, bara jag sluppit morden i böckernaDet här skämtet hade ju en intressant sidoeffekt - som sannolikt var avsikten. Jag hade inte hört talas om Maria Adolfsson, än mindre läst böckerna. Någon annan som har läst henne?
(Btw så har Doggerland faktiskt funnits, men det var några tusen år sedan. Kanske kommer framtida aprilskämt att handla om Maldiverna eller andra låglänta öar?)
Kina kör (eller har kört) med det av just den anledningen faktiskt, man tror att viruset lever längre i ändtarmen.Illustrerad vetenskap gick ut med att forskare kommit på ett säkrare sätt att ta covid-test. Man ska stoppa upp pinnen med bomull på i anus...
Lång artikel följde om riktigheten i det (tyvärr låst artikel så jag länkar inte)
Böckerna är jättebra!! Jag önskar att det inte var ett skämt, hade gärna åkt dit, bara jag sluppit morden i böckerna
Visst hade det varit fantastiskt att åka dit?Ja, de är fantastiska!
Visst hade det varit fantastiskt att åka dit?
Åh vad bra:-). Jag är jättefascinerad av Doggerland. Synd att det riktiga Doggerland översvämmades för några tusen år sen :-(Den här var jättebra tycker jag!
Visa bifogad fil 67163
Ja det är så trist! Det känns dom att det varit ett fascinerande land annars.Åh vad bra:-). Jag är jättefascinerad av Doggerland. Synd att det riktiga Doggerland översvämmades för några tusen år sen :-(
Finns, eller rättare sagt uppsamlare som används för häst och vagn i städer. I övrigt har jag svårt att tro att det är något större problemHästblöjenyheten gick jag på. Eller rättare sagt så kändes det som ett seriöst förslag att hästgödsel inte skulle tillåtas på vägarna:-).