Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Namnet på personen ovanför blir också väldigt roligt för den som kan franska! Jou Avril Moun Fou - kan lite slarvigt översatt läsas som en något felstavad version av "Aprilskämt min dumskalle"Och stackars Anna på Ven: "– Jag ska inte ljuga. Jag är orolig. Jag har aldrig förstått ett ord danska och ännu mindre deras sätt att räkna. Vad fan betyder halvfjers till exempel. Och jag jobbar som revisor. Det här kommer att bli tufft."
Älskar också att de sett sig tvungna att förtydliga att det var ett aprilskämt...Namnet på personen ovanför blir också väldigt roligt för den som kan franska! Jou Avril Moun Fou - kan lite slarvigt översatt läsas som en något felstavad version av "Aprilskämt min dumskalle"
Den handläggare som "intervjuats" angående registreringsreglerna på Jordbruksverket hette Harald le Fou.Namnet på personen ovanför blir också väldigt roligt för den som kan franska! Jou Avril Moun Fou - kan lite slarvigt översatt läsas som en något felstavad version av "Aprilskämt min dumskalle"
Ser framför mig hur någon stackare på Sydsvenskans kundtjänst fått böna och be på sina bara knän att de ska avslöja skämtet redan nu, så att hen slipper bli nedringd av ännu fler förbannade skåningarÄlskar också att de sett sig tvungna att förtydliga att det var ett aprilskämt...
Nej, Venborna ska inte bli danskar – ö-bytet var ett aprilskämt! - Sydsvenskan
Eller starta ett krig a la Snapphanefejden.....Ser framför mig hur någon stackare på Sydsvenskans kundtjänst fått böna och be på sina bara knän att de ska avslöja skämtet redan nu, så att hen slipper bli uppringd av förbannade skåningar
Svårt det där, när det är för nära "skulle kunna vara sant" även den här dagen.Åh herregud, min bror har just skrivit något i vår familjechatt som både jag och föräldrarna är nääästan övertygade om är ett aprilskämt, men vi vågar inte fråga! Det handlar nämligen om vad de har bestämt sig för att döpa sitt kommande barn, som ska födas i augusti, till... Många delar av det skulle kunna ses som lite skämtsamma sådär, och det i kombination med vilken dag det är får mig att fundera. Men vi vågar ju inte direkt reagera med ett "HAHAHA" ifall det nu skulle råka vara så att de menar allvar
Hur hanterar man sådant här?!
Synd det bara är ett skämt!Carlsberg har nu lanserat en ölkapsel Morning brew så du kan brygga öl direkt i kaffebryggaren.om du har en kapselmaskin. Perfekt nu till påsk ju nu när man inte ska umgås på restaurang heller. ! Hjärnan bakom ölkapseln är laboratorieassistent Gill A Lager
Jag hade försökt hantera det som på allvar och skrattat när han då (förhoppningsvis) avslöjar lurerietÅh herregud, min bror har just skrivit något i vår familjechatt som både jag och föräldrarna är nääästan övertygade om är ett aprilskämt, men vi vågar inte fråga! Det handlar nämligen om vad de har bestämt sig för att döpa sitt kommande barn, som ska födas i augusti, till... Många delar av det skulle kunna ses som lite skämtsamma sådär, och det i kombination med vilken dag det är får mig att fundera. Men vi vågar ju inte direkt reagera med ett "HAHAHA" ifall det nu skulle råka vara så att de menar allvar
Hur hanterar man sådant här?!
Var då?Greta Thubergs video var så bra