bigganl
Trådstartare
Sv: Försök att avliva myterna......
Ja det får tycka vad de vill. Men behöver inte förstöra våra trådar med det. Man kan ju tycka saker utan att vara respektlös, nedlåtande och elak mot dem som inte tycker likadant.Men det är väl bara att strunta i vad folk tycker.
usch! Lika illa det. Sånt förstärker bara barriärerna mellan olika inriktningar och discipliner. Mycket trevligare när alla kan träna tillsammans och lära sig av varandra.Sist jag var på AR-kurs snackades det skit om vanliga dressyrare, om hur fel dom gör osv. Hoppfolk snackar skit om stirriga dressyrhästar. Storhästägare mot islandsägare.
Ja det är det som är så tråkigt. Folk får ha vilka åsikter de vill, men att lägga sig i våra diskussioner gång på gång och prata om hur illa AR är och hur fel alla AR-ryttare gör, oavsett vad tråden handlar om från början, det är inte trevligt. Trådar blir stängda pga detta. Det är respektlöst både mot trådskaparen, mot de som skrivit i tråden och mot moderatorn.Däremot tycker jag det är taskigt att inte låta AR-folk ha sina diskussioner i fred, jag tolkade det som att det var ett problem.