Försäljning

H

horsenatta

Jag har en fråga som jag är väldigt fundersam över:

Jag är sugen på att låna en häst till försäljning. Alltså jag lånar en häst som är till salu, och jag ska rida/tävla den hästen medan den är till salu. Men hur går det till? blir man uppringd eller finns det annonser för sånt?
Jätte tacksam för svar!:D
 
Sv: Försäljning

Spontant tänker jag att du nog måste ha en rätt bra handfull med både referenser och tävlingsresultat för att få ett sådant erbjudande. Jag, personligen, har inte hört talas om någon som lånat ut sin häst medan den är till försäljning. En del lämnar sina saluhästar till vidareutbildning och tävling, men då till någorlunda välkända personer (som antagligen tar betalt för utbildningen av hästen).
 

Liknande trådar

Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 850
Senast: Miiikaela_
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 271
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
325
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 382
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp