Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, men vad har ni för bolag? Eller det kanske man inte får skriva här.?
Mitt korsningsto är livförsäkrad på 25000 kr o henne betalar jag ca 4000/ år så då kanske det inte blir så mycket dyrare.
Men han är fullt frisk, 5 år och ska användas som ridhäst.
Har jag aldrig varit med om. Jag har haft fullblod hela mitt liv och många hållt/håller på med galopp.man får reservation på ben på fullblod om man inte gör böjprov!
Har jag aldrig varit med om. Jag har haft fullblod hela mitt liv och många hållt/håller på med galopp.
De är nog inte bara fullblod såfall de är minst lika mkt fel på hbl då fullbloden oftsast är mkt omsorgsfullt uppfödda för att hålla för höga farter och påfrestningar.
Har jag aldrig varit med om. Jag har haft fullblod hela mitt liv och många hållt/håller på med galopp.
De är nog inte bara fullblod såfall de är minst lika mkt fel på hbl då fullbloden oftsast är mkt omsorgsfullt uppfödda för att hålla för höga farter och påfrestningar.
Var har jag skrivit att jag hade ngn reservation på mitt fullblod? Hon var fullt försäkrad utan reservation!man får reservation på ben på fullblod om man inte gör böjprov!
man får reservation på ben på fullblod om man inte gör böjprov!
helt automatiskt får du reservarion på Agria på fullblod, det bara är så. Men man kan böja upp dem och få "vanlig" försäkring på dem.
Vad racing innebär vet jag inte, men är väldigt tveksam till att benen ingår där... Vilket bolag har du då? För då ska jag genast byta.. Funderar på att böja upp min.. men vågar inte riktigt änn...
Han är försäkrad på agria av den nuvarande ägaren, dom har inte nämt något om reservationer, ska kolla upp det noggrannare känner jag.
Han är böjd och nybesiktad så isf ska det väl inte vara några problem?
Var har jag skrivit att jag hade ngn reservation på mitt fullblod? Hon var fullt försäkrad utan reservation!