Givetvis kan du skita i det utan avtal, men allvarligt jag hade skämts om min häst varit med o förstört o sen skita i o hjälpa till o återställa.Vi har inte avtalat något,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis kan du skita i det utan avtal, men allvarligt jag hade skämts om min häst varit med o förstört o sen skita i o hjälpa till o återställa.Vi har inte avtalat något,
varför ska bara jag göra det, den andra hästen som står där tuggar också,Givetvis kan du skita i det utan avtal, men allvarligt jag hade skämts om min häst varit med o förstört o sen skita i o hjälpa till o återställa.
Du får väl säga till att även den bör hjälpa till. Varför ska du skita i det? Bara för att ni saknar kontrakt? Känns det bra i hjärtat?varför ska bara jag göra det, den andra hästen som står där tuggar också,
För att du inte avtalat om vad som gäller, eller så kan du strunta i det och förmodligen bli ovän med din kompis.varför ska bara jag göra det, den andra hästen som står där tuggar också,
Vad är det för anledning som gör att den andra ägaren slipper? Om det är så att den "slipper" för att den struntar i det så är det en annan sak tycker jag. Då kan man hjälpa sin vän, om den däremot inte ens blivit tillfrågad så är det förståeligt tycker jag ifall du säger nej.varför ska bara jag göra det, den andra hästen som står där tuggar också,
Kan du tänka dig måla halva lösdriften?varför ska bara jag göra det, den andra hästen som står där tuggar också,
Detta är jag också lite inne på.Jag hade nog gjort ett av två val eftersom det inte finns i avtalet:
Fixat det stallägaren vill att jag ska fixa men sen tagit med mina saker. Alla mina saker.
eller
Sagt till stallägaren att vi inte har nåt sånt avtalat och därför inte utfört arbetet hen vill ha utfört. Men låtit stolparna, sadelhängarna och baljan vara kvar och sagt till stallägaren att jag såg det som att vi var kvitt.
Hon har inte ens blivit tillfrågad.Vad är det för anledning som gör att den andra ägaren slipper? Om det är så att den "slipper" för att den struntar i det så är det en annan sak tycker jag. Då kan man hjälpa sin vän, om den däremot inte ens blivit tillfrågad så är det förståeligt tycker jag ifall du säger nej.
Då hade jag struntat i det faktiskt, du har ju dessutom betalat hyra för hästen under tiden där. Man ska inte bli utnyttjad hur som helst heller. Och du har ju dessutom uppenbarligen hjälpt till med både stolpar och sadelhängare osv. Så näe, jag hade inte gjort iordning det.Hon har inte ens blivit tillfrågad.