Jaaaaa!! Det har de. Jag har inte riktigt fattat om de går fram som par och avgifter sig eller om de har festerna skilda från varandra.
Så det är liksom båda som har party också Att skilsmässa skulle vara så kul är en nyhet för mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaaa!! Det har de. Jag har inte riktigt fattat om de går fram som par och avgifter sig eller om de har festerna skilda från varandra.
Min man och jag har nästa sommar varit gifta i 10 år tillsammans i 15. Känns som det behöver firas tycker jag.
Det är ju populärt att förnya löftena nu förtiden och jag tycker det är lite gulligt. Det ger ju en liten gnista i förhållandet.
Vill höra med er om ni har gjort något sådant?
Eller har ni några bekanta som gjort det?
Hur gick det till?
Vi sitter och funderar på att ha en liten fest/tillställningen eller att resa med familjen söderut.
Bolla ideer med mig!
En av de roligaste fester jag varit på var en seperationsfest. De firade sin tid ihop och att de nu skulle gå skilda vägar. Det var en fest och alla vänner var bjudna. Bra sätt att visa att ingen behöver "välja sida" eller andra fjompigheter.Åsså måste vännerna välja fest - den som får de bästa vännerna på sitt kalas slipper bitterbiljetten. Wehooo - vilken bra idé. Om man vill tjäna pengar på detta? Vilken form av tema ska festfixaren gå in för?
Var ironisk - i min närhet var det "vänner" som tog sida så fort så det visslade om det. Den ena parten blev dock glatt överraskad, vänner som hon trott var hans vägrade välja sida och umgås därför mest med henne då han blev tjurig. I deras fall skulle en separationsfest bli just så Norensk som det tänkas kan.En av de roligaste fester jag varit på var en seperationsfest. De firade sin tid ihop och att de nu skulle gå skilda vägar. Det var en fest och alla vänner var bjudna. Bra sätt att visa att ingen behöver "välja sida" eller andra fjompigheter.